Politiebericht Utrecht: district Lekstroom 07-07-2002

Datum nieuwsfeit: 07-07-2002
Bron: Politie Utrecht

Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 7-07-2002 Persberichten district Lekstroom, 12.10 uur

Automobilist moet rijbewijs inleveren

IJSSELSTEIN Op de Provincialeweg N210 werd zaterdagavond om 22.50 uur een 26-jarige automobilist uit Nieuwegein aangehouden. Het rijgedrag van de man viel op wat reden was voor de surveillerende politiemensen om de man aan te houden. Bij controle op het politiebureau bleek dat hij 1.85 promille alcohol in zijn lichaam had. Zijn rijbewijs werd ingevorderd.
De Nieuwegeiner mag zich bij de rechter voor zijn rijgedrag verantwoorden.

Inrichting hennepkwekerij in beslag genomen

NIEUWEGEIN Zaterdagmiddag rond 15.35 uur werd de politie door getuigen gebeld dat een deur van een bedrijf aan de Kruyderlaan openstond. Na onderzoek werd in het bedrijf een hennepkwekerij aangetroffen. De planten bleken al te zijn geoogst. De inrichting werd in beslag genomen. Door de REMU werd aangifte gedaan voor het illegaal gebruik van stroom. Er werden geen verdachten aangehouden. De politie heeft de zaak in onderzoek.