Basishandreiking Slagen voor Veiligheid verschenen

Datum nieuwsfeit: 08-07-2002
Bron: Vereniging Nederlandse Gemeenten

Vereniging Nederlandse Gemeenten

Basishandreiking Slagen voor Veiligheid uit (8/7/02)

In de Basishandreiking staan de 35 actiepunten centraal die van gemeenten een directe inspanning vergen. De Basishandreiking gaat nader in op deze actiepunten en biedt aanknopingspunten voor een effectieve aanpak.

Verder besteedt de Basishandreiking aandacht aan andere instrumenten die de gemeenten bij hun inspanningen op het terrein van veiligheid kunnen ondersteunen, zoals het diagnose-instrument. Dit instrument, dat gemeenten in staat stelt om voor zichzelf de voortgang van het programma te bepalen, komt later deze maand via de website van het programma voor gemeenten beschikbaar.

Later dit ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen