Central Point benoemd tot IBM Advanced Business Partner

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Central Point benoemd tot IBM Advanced Business Partner

Central Point Europe is vandaag benoemd door IBM tot IBM Advanced Business Partner - Personal Computers

AMSTERDAM, 20020708 -- Central Point Europe voldoet volgens IBM EMEA PC Partnerworld aan de juiste vereisten die het stelt aan 'Commitment, Competency, Contribution and Customer Satisfaction'. De status van Advanced Business Partner is de hoogste onderscheiding die een partner van IBM kan ontvangen.

Central Point Europe investeerde eerder dit jaar al in een nieuwe distributeur, waardoor het haar klanten de beschikking geeft over de grootste IBM voorraad van Nederland.

De productlijnen die ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen