Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Callcentermedewerker is een echt beroep

Datum nieuwsfeit: 08-07-2002
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

WGCC

Callcentermedewerker is een echt beroep

Leidschendam, 8 juli 2002

Verdere professionalisering van de opleiding en training in de callcenterbranche maakt het vak van callcenter medewerker daadwerkelijk een beroep waarvoor mensen kunnen kiezen. Daarmee wordt de instroom van nieuwe medewerkers die 'agent' willen worden gestimuleerd.
Deze aanbeveling wordt gedaan in de in opdracht van het ministerie van Economische Zaken geschreven Arbeidsmarktradar Facilitaire Callcenters. Dit rapport wordt vandaag aangeboden aan Minister A. Jorritsma-Lebbink en een delegatie van het bestuur van de Werkgeversvereniging Callcenters (WGCC). Een arbeidsmarktradar is een beproefd instrument van EZ ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie