Intel begint met levering van Itanium® 2 processors

Datum nieuwsfeit: 08-07-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Intel begint met levering van Itanium® 2 processors

De komende 12 maanden zal een uitgebreide reeks enterprise-oplossingen op het gebied van bedrijfskritische en data-intensieve omgevingen verschijnen

Kontich, 8 juli 2002 - Vanaf deze maand zijn de eerste systemen en toepassingen leverbaar die gebaseerd zijn op de Intel® Itanium® 2 processor. De komende 12 maanden zullen OEMs een uitgebreide reeks servers en workstations op de markt brengen, ondersteund door leveranciers van enterprise-software en besturingssystemen. De Itanium 2 processor wordt momenteel wereldwijd uitgeleverd.

"Intel en de industrie boeken grote vooruitgang bij het ontwikkelen van enterprise-oplossingen voor de Itanium 2 ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen