H. rehder benoemd tot group treasurer van unilever

Datum nieuwsfeit: 09-07-2002

Persberichten - 09/07/2002

H. Rehder benoemd tot group treasurer van unilever

Rotterdam, 8 juli.- Unilever heeft Henning Rehder (49) benoemd tot Group Treasurer. Hij volgt in die functie Jan Haars op, die een betrekking bij TPG N.V. heeft aanvaard. Henning Rehder bekleedt zijn nieuwe functie vanaf 1 juli 2002. Henning Rehder heeft zijn opleiding genoten aan de universiteit van Karlsruhe op het gebied van Accounting & Economics en Operational Research & Information Technology. Hij trad in 1981 in dienst van Unilever Duitsland als management trainee. Vervolgens bekleedde hij verschillende financiële functies bij achtereenvolgens Unilever PLC, Unilever Nieuw-Zeeland en Unilever Zuid-Afrika. Zijn laatste functie was Senior Vice President Finance van IJs en Diepvriesproducten Wereldwijd in Nederland.

Bron: Unilever
Provider: Euronext Brussels