Aanstelling nieuwe directeur KvK Midden-Brabant

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Aanstelling nieuwe directeur KvK Midden-Brabant

TILBURG, 20020710 -- De heer drs. H.N. Rosman (41) is op 10 juli 2002 door het Algemeen Bestuur van de Kamer van Koophandel benoemd tot directeur (algemeen secretaris) van de Kamer van Koophandel Midden-Brabant. De heer Rosman treedt in dienst op 1 september en volgt de heer mr. H.I.J.M. Verhoeven (61) op, die op 1 oktober zijn functie overdraagt in verband met bereiken van zijn pensioengerechtigde leeftijd. Verhoeven kwam in dienst op 1 september 1992.

De nieuwe directeur is thans werkzaam bij het Ministerie van Economische Zaken als Hoofd regiokantoor Zuid Nederland (Noord-Brabant en Zeeland) in Eindhoven en is tevens lid van het managementteam van de Directie Ruimtelijk Economisch Beleid van het Ministerie.

Daarvoor was hij plaatsvervangend hoofd van de afdeling Ruimtelijke Ordening, Verkeer en Milieu bij de Vereniging van Nederlandse Gemeenten.

Hij studeerde Politicologie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en behaalde zijn Bachelors of Arts Degree aan het Newbold College in Bracknell-Berkshire in Engeland.

Noot voor redacties