Brinvest neemt belang in Network Control

Datum nieuwsfeit: 10-07-2002

BRINVEST

Brinvest neemt belang in Network Control

SCHIJNDEL- Investeringsmaatschappij Brinvest heeft belangen genomen in het bedrijf Network Control, gevestigd in 's-Hertogenbosch. Het contract is ondertekend. De partijen zijn een meerderheidsbelang voor Brinvest overeengekomen en zien veel strategische voordelen in de samenwerking.

Directeur Thijs Mercx van Network Control: 'In onze strategie past Europese expansie, zeker met ons monitoring systeem NCMS. Dat was alleen mogelijk met een financieel sterke partner. We hadden meerdere opties, maar hebben heel bewust voor Brinvest gekozen. De filosofie spreekt ons aan en we zien bovendien veel synergetische voordelen.'

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen