Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Publiekscampagne financiële bijsluiter

Datum nieuwsfeit: 10-07-2002
Bron: Verbond van Verzekeraars
Zoek soortgelijke berichten

Verbond van Verzekeraars

Publiekscampagne financiële bijsluiter

De Autoriteit Financiële Markten (Autoriteit-FM) is op 1 juli een publiciteitscampagne begonnen rondom de financiële bijsluiter. Vanaf die datum zijn instellingen wettelijk verplicht om bij financieel complexe producten een bijsluiter beschikbaar te stellen. De campagne Voor alle duidelijkheid: de financiële bijsluiter komt op televisie, radio, in landelijke dagbladen, huis-aan-huis-bladen, op abris en op internet.

De Autoriteit-FM, die toezichthouder is op de financiële bijsluiter, is een campagne begonnen om de bijsluiter bekend te maken bij de Nederlandse bevolking. Naast de tv- en radiocommercials en advertenties in bladen, brengt de toezichthouder ook ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie