Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

EGain Knowledge ontsluit praktijkervaring klantenservicemedewerker

Datum nieuwsfeit: 10-07-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten

Ingezonden persbericht

eGain Knowledge ontsluit praktijkervaring klantenservicemedewerker

Knowledge 5.3 ondersteunt up-to-date houden knowledge base, strenge veiligheidseisen en 16 wereldtalen

Utrecht, 10 juli 2002 - eGain Communications, aanbieder van eService-software, lanceert eGain Knowledge 5.3. Met deze nieuwe versie van eGains Knowledge Management-software kunnen bedrijven de effectiviteit van hun klantenservice sterk verbeteren. Het uiteindelijke doel is een betere klantenservice en tevreden klanten. eGain Knowledge 5.3 is ontwikkeld op basis van ervaringen met grootschalige implementaties in Noord-Amerika en Europa. eGain Knowledge is onderdeel van eGain eService Enterprise.

Een belangrijke nieuwe feature is dat individuele klantenservicemedewerkers suggesties kunnen doen voor de ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie