3Dlabs kondigt Wildcat VP aan - de eerste familie van programmeerbar..

Datum nieuwsfeit: 10-07-2002
Bron: Ingezonden persbericht
P> Persbericht

Perscontact: Natasha Davey-Lisle PR Manager, 3Dlabs +44-(0)1905-726782 natasha.davey@3dlabs.com
---

3Dlabs kondigt Wildcat VP aan - de eerste familie van programmeerbare grafische versnellers in de industrie

Amsterdam - 10 juli 2002 - 3Dlabs*, Inc. Ltd, een volledige dochteronderneming van Creative Technology Ltd. (Nasdaq: CREAF), heeft vandaag bekendgemaakt dat de Wildcat® VP-familie van grafische versnellers voor werkstations, per direct beschikbaar is. Wildcat VP maakt gebruik van de revolutionaire Visual ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen