Politiebericht Limburg-Noord: Venlo 15-07-2002

Datum nieuwsfeit: 15-07-2002
Bron: Politie Limburg-Noord

Korps: Limburg-Noord, plaats: Venlo 15-07-2002 Extra mediaberichten maandag 15 juli (23.10 uur)

MILSBEEK Motorrijder verongelukt

MILSBEEK Bij een verkeersongeluk op de Zwarteweg is vanavond rond 21.15 uur een motorrijder uit Milsbeek (leeftijd onbekend) verongelukt. De motorrijder wilde een personenauto inhalen, die juist op dat moment op de T-splitsing met Verlorenland linksaf sloeg. De motorrijder reed tegen de personenauto op en verloor vervolgens de controle over het stuur. Hij kwam ten val en overleed aan zijn verwondingen.

HUNSEL Ongeluk A2: dode en zwaargewonde, bestuurder aangehouden

HUNSEL Op de A2 ter hoogte van Hunsel is vanavond rond 21.00 uur een ernstig ongeluk gebeurd waarbij één man is verongelukt en een andere man zwaargewond is geraakt. De bestuurder (de derde inzittende) van de auto is aangehouden op verdenking van dood door schuld. Het ongeluk ontstond toen de bestuurder over de vluchtstrook inhaalde, daarbij in de slip raakte en macht over het stuur verloor. De auto kantelde en daarbij werden twee inzittenden uit de auto geslingerd. De ene was op slag dood. De andere is met ernstige verwondingen door de traumahelicopter afgevoerd naar Nijmegen. De bestuurder is met lichtere verwondingen naar het ziekenhuis van Roermond gebracht. Daar heeft de politie een bloedproef afgenomen en is de man aangehouden. De technische recherche doet onderzoek naar de toedracht van het ongeluk. Daartoe is de A2 richting Eindhoven de rest van de avond afgesloten. Het verkeer wordt omgeleid. (leeftijd en woonplaats van de betrokkenen is nog niet bekend).