DataDistilleries betreedt Zuid-Afrikaanse markt

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

DataDistilleries betreedt Zuid-Afrikaanse markt en sluit reseller-overeenkomst met Bytes Business Solutions

Dankzij de real-time analytische software van DataDistilleries kunnen Zuid-Afrikaanse bedrijven maximale waarde halen uit iedere klantinteractie

Amsterdam, 16 juli 2002 DataDistilleries, marktleider op het gebied van voorspellende real-time analytische oplossingen, heeft vandaag bekend gemaakt dat het de Zuid-Afrikaanse markt betreedt door een reseller-overeenkomst te tekenen met Bytes Business Solutions (BBS), toonaangevend leverancier van bedrijfsoplossingen en best of breed softwareapplicaties.

Met dit partnership is BBS in staat haar groeiende klantenbestand in Zuid-Afrika te voorzien van de oplossingen van DataDistilleries. Voor ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen