Unisys boort nieuwe markten aan met ES7000-servers

Datum nieuwsfeit: 16-07-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Unisys boort nieuwe markten aan met ES7000-servers Nieuwe 'Orion'- en 'Aries'-servers bieden mainframekwaliteit tegen fractie van kosten van UNIX/RISC-systemen

Schiphol-Rijk, 16 juli 2002 - Unisys heeft haar aanbod van bedrijfskritische ES7000-servers verstevigd met de introductie van twee nieuwe lijnen, waarmee het bedrijf nieuwe markten wil aanboren. De nieuwe Unisys Enterprise Server ES7000 Orion Series is ontwikkeld als laaggeprijsd alternatief voor gebruikers van UNIX/RISC-systemen. De Aries Series - die maximaal 16 processoren telt - is een instapmodel dat gericht is op gebruikers van standaard Intel-commodity-systemen.

De Unisys Enterprise Server ES7000 Orion is zeer schaalbaar, biedt optimale ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen