Politiebericht Limburg-Noord: Venlo 16-07-2002

Datum nieuwsfeit: 16-07-2002
Bron: Politie Limburg-Noord

Korps: Limburg-Noord, plaats: Venlo 16-07-2002 Mediabericht 16 juli 2002, 11.10 uur

Milsbeek Motorrijder verongelukt (2e ber.) MILSBEEK De leeftijd van de motorrijder die maandagavond om 21.15 uur op de Zwarteweg in Milsbeek in botsing kwam met een personenauto en daaraan overleed, is inmiddels bekend. Het betreft een 46-jarige inwoner van Milsbeek. Hunsel Ongeluk A2 (2e ber.) HUNSEL Het ongeval op de A2 ter hoogte van Hunsel heeft afgelopen nacht een tweede slachtoffer geëist. Het slachtoffer dat zwaargewond raakte is maandagavond in het Radboudziekenhuis van Nijmegen aan zijn verwondingen overleden. De identiteit van alle betrokkenen is inmiddels bekend. Het slachtoffer dat terplaatse overleed betreft een 25-jarige inwoner van Weert. De zwaargewonde die later op de avond overleed was een eveneens 25-jarige inwoner van Weert. De bestuurder van de auto is een 22-jarige inwoner van Weert. Venlo Verkeersongeluk met drie vrachtwagens en een personenauto (2e ber.) VENLO De identiteit van de betrokkenen bij de meervoudige aanrijding op de Klagenfurtlaan in Venlo is inmiddels bekend. De 64-jarige uit Kranenburg Nutteren afkomstige chauffeur van de Duitse vrachtwagen reed achterop de personenauto van een 32-jarige inwoner van Groot Ammers. Hij raakte slechts licht gewond en kon na behandeling in het ziekenhuis van Roermond huiswaarts. Zijn inzittende, een 53-jarige man uit Wijk bij Duurstede, liep oogletsel op en werd overgebracht naar Krefeld. De tegemoetkomende Hongaarse vrachtwagen die de personenauto op zijn weg geduwd zag, werd bestuurd door een 31-jarige man uit Balatonfured (H). Hij raakte niet gewond. De Hongaarse vrachtwagen kreeg een klapband en schoof naar de linkerweghelft, waarbij hij in botsing kwam met een trekker met oplegger bestuurd door een 28-jarige inwoner van Vaassen. Deze Nederlandse vrachtwagen-chauffeur liep enkele beenbreuken op en is overgebracht naar het ziekenhuis van Duisburg.