Backupstorage Safestore nu ook dagelijks in Zuid Nederland

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Backupstorage Safestore nu ook dagelijks in Zuid Nederland

Backup bestanden dagelijks veilig gehaald, gebracht en opgeborgen

VEENENDAAL, 20020720 -- Met de recente uitbreiding van de Safestore activiteiten heeft Schipper bureau voor beveiliging BV haar verzorgingsgebied vergroot. Alex Schipper, directeur/eigenaar van Safestore: "Onze infrastructuur is de afgelopen jaren geoptimaliseerd. Hierdoor kunnen we voor onze opdrachtgevers door de hele randstad, het midden van Nederland en nu ook Brabant, Limburg en Zeeland onze diensten aanbieden".

Beveiligd Backup Transport & Storage, daarin voorziet Schipper bureau voor beveiliging BV reeds 18 jaar met haar activiteit Safestore (www.safestore.nl). De opdrachtgevers van Safestore kunnen dagelijks de databestanden veilig laten opbergen in de beveiligde datasafes in de gebouwen van Schipper. Door de grote klantdichtheid kan tegen marginale kosten worden voorzien in het halen en brengen van de datakoffers. Alle diensten worden uitgevoerd met eigen medewerkers en transport en opslagmiddelen. Schipper Safestore is ontstaan vanuit Schipper Beveiliging in Veenendaal en is sinds 1997 een zelfstandige divisie.

De backupbestanden met de data waar bedrijven en instellingen niet zonder kunnen, worden in verzegelde boxen vervoerd met beveiligde voertuigen. Binnen Safestore worden de backupbestanden veilig bewaard in datasafes welke aan de hoogste veiligheidseisen voldoen. De gebouwen van Safestore voldoen aan de hoogste norm op het gebied van brand- en inbraakbeveiliging. Behalve het halen, brengen en bewaren van databestanden voorziet Safestore desgewenst ook in het bedienen van de computersystemen bij de opdrachtgever op het bedrijf zelf.

Opdrachtgevers zijn naast het MKB en internetbedrijven, ook een groot aantal multinationals welke voor de "extra" zekerheid van de datasafes van Schipper Safestore kiezen.

Noot voor redacties