Jongerafdeling Leefbaar Nederland in oprichting

Leefbaar Nederland

Jongerafdeling Leefbaar Nederland in oprichting

Antoinette Bulten, 22 jul 2002

We hebben al enkele aarzelende stappen gezet op weg naar een jongerenafdeling. Nu is het moment daar om daar vleugels aan te geven: als Tweede Kamerpartij krijgen wij subsidie die we door mogen geven aan een jongerenvereniging van onze keuze! We kunnen nu dus echt een plan maken en aan de gang gaan, geldgebrek is het probleem niet meer.

Ter voorbereiding nodig ik jullie uit op zaterdag 7 of zondag 8 september, tijd en locatie laat ik weten zodra ik weet wie van jullie er kunnen en willen komen. Doel van deze bijeenkomst is het in gang zetten van de oprichting van JULLIE eigen jongerenvereniging.

Laat me voor 15 augustus weten of je wilt komen en zo ja, of je zaterdag 7 of zondag 8 september verhindertijden hebt, en ik houd je verder op de hoogte!

Antoinette Bulten
(antoinette@leefbaar.nl)

---
© 2001-2002 Duidelijk Nieuwe Media, RoosIT (hosting) & Leefbaar Nederland. Alle rechten voorbehouden.