Babylon en Starhome kondigen gezamenlijke diensten voor mobiele oper..

Datum nieuwsfeit: 22-07-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Voor onmiddellijke publicatie

Babylon en Starhome kondigen gezamenlijke diensten voor mobiele operators aan

22 juli 2002 - Babylon Ltd., een toonaangevende leverancier van informatietoegang- en vertaalsoftware, en Starhome, een vooraanstaande wereldwijde service provider voor mobiele operators, hebben vandaag hun nieuwe partnerschap aangekondigd. Starhome ontwikkelt, integreert en beheert geavanceerde diensten voor mobiele abonnees thuis, op het werk of waar ze ook roamen. Volgens de overeenkomst zal de informatietoegang-, vertaal- en conversieoplossing 'met een enkele muisklik' van Babylon worden toegevoegd aan de lokalisatiediensten die Starhome momenteel aan zijn klanten aanbiedt.

Met de "door Starhome ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen