Oplossing Legato ingezet bij NCSA

Datum nieuwsfeit: 24-07-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Oplossing Legato ingezet voor het beheren en toegankelijk maken van 1500 terabytes aan bedrijfskritische informatie

Hoofddorp, juli 2002 -- National Center for Supercomputing Applications (NCSA) - een van de grootste high performance informaticafaciliteiten binnen de academische wereld - heeft de licentiecapaciteit van de DiskXtender Unix editie (DX-Unix) uitgebreid van 500 naar 1500 terabytes. DiskXtender is het basisonderdeel van de XtenderSolutions softwarereeks voor opslag-, e-mail- en contentmanagement. De reeks is door de recente overname van OTG Software geheel opgenomen in het productaanbod van Legato.

NCSA helpt onderzoekers van academische instellingen en Fortune 500 organisaties. Er ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen