Tech Data & Sony tekenen europeese overeenkomst

Tech Data

22-07-2002

Tech Data & Sony tekenen europeese overeenkomst

Tech Data heeft een pan-Europese distributieovereenkomst gesloten met Sony Recording Media & Energy Europe (REE), een divisie van Sony Europe, zodat klanten, zowel resellers als detailhandelaren, betere toegang hebben tot het volledige assortiment Sony mediaproducten in de gehele regio.

De overeenkomst houdt in dat Tech Data nu het volledige assortiment mediaproducten van Sony levert, waaronder diskettes, recordable CD en DVD, via haar centrale distributiefaciliteit in Europa, de Supplies Vertical Business Unit (VBU). Sony's Micro Vault removable USB opslagdevice valt ook onder deze overeenkomst.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen