Interwoven TeamPortal for mySAP.com integreert content in bedrijfspo..

Datum nieuwsfeit: 25-07-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Interwoven vergroot samenwerkingsmogelijkheden binnen bedrijven door integratie met mySAP.com-portals

Interwoven TeamPortal for mySAP.com integreert content in bedrijfsportal

Utrecht, 25 juli 2002 - Interwoven Inc. (Nasdaq:IWOV), vooraanstaand leverancier van Enterprise Content Management-systemen (ECM), introduceert Interwoven TeamPortal for mySAP.com Enterprise Portals. Hiermee biedt het bedrijf snelle en naadloze integratie van content management functionaliteit binnen één portal interface. De geïntegreerde oplossing is het resultaat van een gezamenlijke inspanning van SAP en Interwoven. De oplossing is per direct verkrijgbaar via Interwoven.

Uit een recent rapport van Forrester Research blijkt dat de ontwikkeling van complexe portals in veel gevallen een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen