Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Supermarkten passen prijzen psychologisch aan

Datum nieuwsfeit: 26-07-2002
Bron: Consumentenbond
Zoek soortgelijke berichten

Consumentenbond

Supermarkten passen prijzen psychologisch aan
26 juli 2002

Laatste euromonitor Consumentenbond ziet stijging van 2.3% vanaf januari

Supermarkten passen prijzen psychologisch aan

Ten opzichte van januari zijn de prijzen in de supermarkten met 2.3% gestegen. De stijging lijkt mede voort te komen uit nieuwe psychologische bedragen in euro's die de supermarkten voor een groot deel van het assortiment inmiddels hebben doorgevoerd. Eenzelfde verschijnsel is zichtbaar bij slijters; hier stegen de prijzen ten opzichte van januari met 3.9%. Bijna alle prijzen zijn op dit moment alleen nog in euro weergegeven (93,6%).Dit blijkt uit ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie