Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

MSN doet Europees onderzoek naar online koopgedrag

Datum nieuwsfeit: 29-07-2002
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten


-PERSBERICHT-

Schiphol-Rijk, 29 juli 2002

NEDERLANDERS ONLINE MEEST KOOPLUSTIGE VOLKJE

MSN DOET EUROPEES ONDERZOEK NAAR ONLINE KOOPGEDRAG

Vandaag presenteert MSN de resultaten van het onderzoek naar online koopgedrag dat zij onlangs in vijf Europese landen - Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje en Nederland - heeft laten uitvoeren. Van de vijf ondervraagde landen blijkt Nederland verhoudingsgewijs de meeste online kopers te tellen. In de afgelopen twaalf maanden heeft 28% van de Nederlandse internetgebruikers van zestien jaar en ouder een online aankoop gedaan. Nederlandse mannen blijken meer online te kopen dan Nederlandse vrouwen en het favoriete ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie