Politiebericht Limburg-Noord: Venlo 30-07-2002

Datum nieuwsfeit: 30-07-2002
Bron: Politie Limburg-Noord

Korps: Limburg-Noord, plaats: Venlo 30-07-2002 Mediaberichten dinsdag 30 juli/16:30 uur (laatste berichten)

ROERMOND Hennepkwekerij opgeroldROERMOND Het districtelijk overlast team van de Roermondse politie heeft dinsdagmorgen in een woning aan de Willem II singel een hennepkwekerij opgerold. 347 Planten en 22 assimilatielampen werden inbeslag genomen. In de woning werd niemand aangetroffen; de politie onderzoekt nog wie verantwoordelijk is voor deze hennepkwekerij. Ook energiebedrijf Essent zal een onderzoek instellen naar het verbruik van electriciteit. De politie sluit niet uit dat er met de meter en stroomtoevoer is geknoeid. BLERICK 57 Bekeuringen voor te hard rijden BLERICK De politie heeft dinsdagmorgen op de Henriëtte Roland Holstlaan 57 automobilisten bekeurd omdat ze te hard bleken te rijden. Tijdens de controle passeerden 534 voertuigen het meetpunt. Terplaatse geldt een maximum snelheid van 50 km/u. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 87 km/u.