Federatie Welstand heeft nieuwe directeur

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Federatie Welstand heeft nieuwe directeur

ARNHEM, 20020730 -- Flip ten Cate wordt de nieuwe directeur van de Federatie Welstand. Het bestuur van dit landelijke samenwerkingsverband van welstandscommissies heeft Ten Cate vorige maand benoemd. Hij volgt op 1 september Ben Verfürden op, die eerder dit jaar een positie bij de gemeente Nijmegen aanvaardde.

De Federatie Welstand behartigt de overkoepelende belangen van de provinciale, regionale en gemeentelijke welstandscommissies. Ze is gevestigd in Arnhem.

Ph.B.M. ten Cate (45 jaar) was de afgelopen jaren werkzaam als journalist, laatstelijk als plaatsvervangend hoofdredacteur van het weekblad Binnenlands Bestuur.

Arnhem, juli ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen