Grote orders voor MGE

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Grote orders voor MGE

WADDINXVEEN, 20020802 -- MGE UPS Systemen sloot onlangs een aantal grote orders af. Aan de constructiefaciliteiten van Airbus in Engeland werden een aantal grote systemen geleverd, internationaal constructie bedrijf Hochtief benoemde MGE als subcontractor, RS Components UK gaat 300VA tot 12kVA UPS-systemen leveren in Engeland en Conectis, een divisie van Rexel Senate Ltd., leverancier van gedistribueerde data networking producten gaat MGE's UPS units verkopen via 150 verkoop- en servicepunten. United Digital integreert MGE systemen in haar opslagproducten.

Bij Airbus zijn voor de ontwerpafdeling en constructie faciliteiten van Airbus in Filton, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen