Reuters maakt cijfers financieel marktaandeel bekend

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Reuters maakt cijfers financieel marktaandeel bekend

Amsterdam - 2 april 2004 - Reuters (Nasdaq: RTRSY; LSE: RTR), wereldwijd informatie-leverancier, heeft in 2003 zijn marktaandeel aan de bovenkant van de markt vergroot ten koste van zijn belangrijkste concurrent. Reuters bedient deze markt met zijn 'premium'-informatiedesktop Reuters 3000Xtra. In deze markt met een geschatte waarde van £2,2 miljard heeft Reuters een omzetaandeel van 28% en voor wat betreft het aantal werkplekken 34% marktaandeel. De uitbreiding van de marktpositie in dit segment onderstreept de bedrijfsstrategie om op de 'premium'-producten en de klantenservice te verbeteren.

Zoals voorspeld was, ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen