Hitachi Data Systems loopt voorop bij acceptatie standaarden

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Hitachi Data Systems loopt voorop bij acceptatie standaarden

Lightning 9900 V Series, Thunder 9500 V Series en HiCommand Device Manager voldoen aan SMI-S-specificatie, SNIA

Amsterdam, 7 april 2004 - Hitachi Data Systems, een dochteronderneming van Hitachi Ltd. (NYSE: HIT), heeft de Hitachi Lightning 9900(tm) V Series, Thunder 9500(tm) V Series storage-systemen en het prototype van HiCommand® Device Manager 3.x gecertificeerd voor de Storage Management Initiative Specification (SMI-S). De certificering werd verkregen na een succesvolle evaluatie op basis van het Storage Networking Industry Association Conformance Testing Program (SNIA-CTP).

Doordat de oplossingen van Hitachi ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen