Members Meet Members avond Jonge Fortuynisten in Breda

Jonge Fortuynisten

Donderdag 8 april Members Meet Members avond in Breda

Beste Jonge Fortuynisten,

Op donderdag 8 April is het dan eindelijk zover. De eerste officiële Members Meet Members in Breda. Op deze informele avond zullen wij elkaar beter leren kennen onder het genot van een hapje en een drankje.

Voor deze avond zijn ook de provinciale statenfractie van Brabant uitgenodigd. Verder zal het hoofdbestuur van de Jonge Fortuynisten ook zeker vertegenwoordigd zijn. Dit is voor jou als (in)actief lid dus de uitgelezen kans om eens wat meer te komen zien van de organisatie die Jonge Fortuynisten heet.

Nu je warmgelopen bent voor deze fantastische avond vraag je je natuurlijk af waar dit alles plaats zal vinden! Deze gezellige avond zal aanvangen om 20:00 in café De Pint. Café De Pint is gesitueerd recht tegenover het centraal station van Breda. Ook als mensen dus van buiten Breda komen is dit geen enkel bezwaar! Binnen 1 minuut zit je midden op het station!

Mocht je nog vragen en of opmerkingen hebben, mag je altijd contact opnemen met de ondergetekende! Hopelijk mag ik jullie allemaal verwelkomen op 8 april om 20:00 in café De Pint.

Albert Plesmanweg 43 P © 2002, Jonge Fortuynisten KvK Rotterdam 3088 GB Rotterdam 24336392 Rabobank
3295.18.410