Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Introductie Aspect Customer Self-Service versie 7.0

Datum nieuwsfeit: 08-04-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


Persbericht

Introductie Aspect Customer Self-Service versie 7.0

Snelle implementatie, compatibiliteit met nieuwste spraaktechnologie en verbeterde self-service functionaliteit voor web- en spraaktoepassingen

Hooddorp, 8 april 2004 - Aspect Communications Corporation, marktleider op het gebied van enterprise customer contact center solutions, introduceerde onlangs Aspect Customer Self-Service 7.0. Deze customer self-service oplossing maakt onderdeel uit van de Aspect Uniphi-architectuur, ondersteunt de nieuwste serversoftware en -hardware versies van derden, en is compatibel met de huidige industriestandaarden voor spraakapplicatie-ontwikkeling en contact center connectiviteit. De verbeterde spraakfunctionaliteit en de uitgebreide support voor verschillende nieuwe standaarden en platformen maakt een ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie