Vereniging protesteert tegen nieuwbouw Raadhuis Heemstede

Datum nieuwsfeit: 12-04-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

College van Heemstede wil nieuwbouw Raadhuis tegen wil en dank doordrukken en laat weerstand eigen bevolking links liggen

Gemeentebestuur lijkt te zwichten voor ambtelijke druk en zadelt gemeenschap op met bezuinigingen en lastenverhogingen.

Burgemeester van der Stroom en Wethouder Hardesmeets (beide VVD) lijken aan te sturen op een breuk met hun eigen bevolking. Burgemeester en wethouder zijn van plan een grootschalig kantoorgebouw neer te zetten in het Heemsteedse dorpscentrum. De begrootte investering bedraagt 7,5 miljoen om mee te beginnen. De bevolking in Heemstede is tegen, en voelt zich bedrogen. De Heemsteedse bevolking heeft diverse tegenvoorstellen ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen