AT&T op nummer 1 in wereldwijd onderzoek naar global network services

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

AT&T op nummer 1 in wereldwijd onderzoek naar global network services

AT&T leidt wereldwijde trend richting convergentie; driekwart van de multinationals wil netwerken integreren

Den Haag, 15 april 2004 ­ The Yankee Group, toonaangevend onderzoeksbureau op het gebied van communicatie en networking, heeft de resultaten van zijn Global Network Strategies Survey gepubliceerd. In het onderzoek onder respondenten van meer dan 1.000 multinationals wordt AT&T aangemerkt als beste aanbieder op het gebied van global network services.
In Europa wordt AT&T door 270 Europese multinationals verkozen tot beste aanbieder van global network services. In ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen