Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Auchan France gebruikt e.piphany voor multi-channel marketingcampagnes

Datum nieuwsfeit: 16-04-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Auchan france gebruikt e.piphany voor multi-channel marketingcampagnes

Schiphol-Rijk, 16 april 2004 -- Auchan France, een van Frankrijk s grootste retailers, heeft de E.piphany E.6 softwareoplossing geïmplementeerd die de onderneming zal ondersteunen bij haar marketingcampagnes, en bovendien haar programma van klanttevredenheid en klantloyaliteit zal versterken. Na drie concurrerende producten te hebben geëvalueerd, heeft Auchan de E.piphany E.6 softwareoplossing gekozen op grond van haar geavanceerde functionaliteit die de planning, verwerking en analyse van multi-channel marketingcampagnes omvat.

Dankzij E.piphany kunnen wij snel het koopgedrag van specifieke klanttypen analyseren en op basis daarvan gepersonaliseerde klantsegmenten beheren ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie