Hogeschool Brabant Bedrijfsopleidingen wordt Avans+

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

- Persbericht -

Hogeschool Brabant Bedrijfsopleidingen wordt Avans+ Introductie nieuwe opleidingsfilosofie: postbachelor- en masteropleidingen op maat

Breda, 16 april 2004 - Op zondag 18 april lanceert Hogeschool Brabant Bedrijfsopleidingen (HSBB) haar nieuwe naam: Avans+. Avans+ is een dochteronderneming van Avans Hogeschool (vroegere Hogeschool Brabant). De plus achter de nieuwe naam staat symbool voor personen en organisaties die zich willen ontwikkelen, die beter willen presteren en zich daardoor willen onderscheiden. Naast de nieuwe naam, introduceert Avans+ een voor Nederland nieuwe ontwikkelfilosofie: postbachelor- en masteropleidingen op maat, onder het thema Improving Professionals.

Nieuwe ontwikkelfilosofie
De ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen