Hagemeyer trading update eerste kwartaal 2004 1

Datum nieuwsfeit: 19-04-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Hagemeyer

HAGEMEYER N.V. RIJKSWEG 69, P.O. BOX 5111, 1410 AC NAARDEN, THE NETHERLANDS TELEPHONE (035) 6957611, FAX (035) 6944396

HAGEMEYER TRADING UPDATE EERSTE KWARTAAL 2004 1

Zoals eerder aangekondigd publiceert Hagemeyer vandaag een trading update over het eerste kwartaal van 2004.

De netto omzet van de Groep over het eerste kwartaal 2004 bedroeg EUR 1.294 miljoen (eerste kwartaal 2003: EUR 1.799 miljoen²). Desinvesteringen, voornamelijk Tech Pacific, Stokvis Tapes Groep en een deel van de retail activiteiten in Duitsland, alsmede de beëindiging van het contract met Puma, hadden een netto omzetafname van EUR 474 miljoen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen