Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Tweens segmentatie marketing innovatie seminar

Datum nieuwsfeit: 20-04-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Tweens segmentatie marketing innovatie seminar

Naarden, 5 April 2004. Op 20 April wordt in het Land van Ooit een marketing innovatie seminar georganiseerd. Tijdens dit seminar, dat tot stand komt met medewerking van o.a. Kaboem, Kidsweek, Keesie, Millward Brown, NL Film en YAM FM, wordt uitgebreid ingegaan op de segmentatie van de jongerenmarkt in het algemeen en het segment Tweens specifiek. Het seminar wordt ondersteund door het Nima en de Marktonderzoeksassociatie.

Tweens-segmentatie

De jongeren doelgroep wordt traditioneel ingedeeld in de segmenten 6-12 en 13-19 jaar. Deze indeling rondom het schoolsysteem is inmiddels ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie