Samenwerking Exact Software en KPN voor mobiele ontsluiting bedrijfs..

Datum nieuwsfeit: 22-04-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Samenwerking Exact Software en KPN voor mobiele ontsluiting bedrijfsgegevens

Delft/Den Haag, 22 april 2004 - Exact Software Nederland en KPN Mobiel Nederland werken strategisch samen om bedrijven in staat te stellen hun bedrijfsgegevens overal en altijd beschikbaar te stellen voor medewerkers. Om dat te realiseren heeft Exact zijn e-business-oplossing e-Synergy geschikt gemaakt voor mobiel gebruik, waarbij KPN de benodigde netwerkinfrastructuur levert voor betrouwbare mobiele-datacommunicatie. De gezamenlijke oplossing van Exact en KPN betekent dat medewerkers die veel onderweg zijn voor hun werk, alle relevante bedrijfsgegevens overal real-time kunnen raadplegen.

De gezamenlijke oplossing bestaat uit e-Synergy ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen