Twee nieuwe leden in Raad van Commissarissen Magnus Holding

Bron: Magnus Holding NV
Magnus Holding NV

Twee nieuwe leden in Raad van Commissarissen Magnus Holding

Naarden, 22 april 2004. Jelle Dohmen en Fred Geerts treden toe tot de Raad van Commissarissen van Magnus Holding N.V. Hun benoeming is bekrachtigd tijdens de Algemene Vergadering van Aandeelhouders op 22 april 2004. Dohmen richtte in 1970 G&D Software op en was later bestuursvoorzitter van Volmac Software Groep. Hij brengt waardevolle kennis in op gebieden als financieel beleid en verkoop van software en services. Geerts, voormalig managing partner van het huidige Accenture Nederland, is zeer ervaren in strategische beleidsvorming, corporate governance, veranderingsprocessen en IT.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen