Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Uitspraak kort geding reclameslogan en claims Gillette geoorloofd

Datum nieuwsfeit: 22-04-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


Gillette, still the best a man can get


- uitspraak kort geding: reclameslogan en claims Gillette geoorloofd -

Rijswijk, 22 april 2004 - Vandaag oordeelde de rechtbank in Utrecht dat Gillette Groep Nederland B.V. zijn reclameslogan 'Gillette, the best a man can get' en de productnaam 'Mach3 Turbo Champion' mag blijven hanteren in haar reclame-uitingen. Tevens mag Gillette de claims: 'closest shave', 'most comfortable shave' en 'in fewer strokes' blijven gebruiken.

Wilkinson Sword B.V. had in het kort geding onder andere geëist dat Gillette haar slogan zou moeten aanpassen. ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie