Alarmklok Nederlandse Kinderrechters

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Alarmklok Nederlandse Kinderrechters

De Aktiegroep Burgerbelangen te Breda heeft n.a.v. verontrustende signalen van de Nederlandse kinderrechters aan de bel getrokken

23 APRIL 2004, 20040423 -- De Aktiegroep Burgerbelangen te Breda stelt CDA-Tweede Kamerfractie een aantal vragen met betrekking tot wantoestanden in de Nederlandse Jeugdzorg.

Burgerbelangen reageert op de publicaties in het opiniemagazine Zorg+Welzijn dd. 25 februari 2004, alsook Het Parool dd. 10 april 2004. Daaruit blijkt dat de kinderrechters in Nederland zich ernstige zorgen maken over de gebrekkige mogelijkheden in de Jeugdzorg en delen de daaruit voortkomende maatschappelijke onrust. (Zorg+Welzijn 25 februari 2004)
...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen