Siebel Systems introduceert Siebel 7.7

Ingezonden persbericht

- PERSBERICHT -
Siebel Systems introduceert Siebel 7.7

Nieuwe versie versterkt toonaangevende positie op het gebied van branchespecifieke Customer Relationship Management (CRM)

CANNES, FRANCE - 23 april 2004 - Siebel Systems heeft Siebel 7.7 geïntroduceerd. Deze nieuwe versie breidt de branchespecifieke CRM-oplossing van het bedrijf aanzienlijk uit met nieuwe en verbeterde functionaliteit, businessprocessen, integratietoepassingen en robuuste analytische voorzieningen. Siebel 7.7 zorgt tevens voor een verdere verlaging van de 'total cost of ownership' (TCO) van Siebel-implementaties. Dit is mogelijk dankzij aanzienlijke verbeteringen in de onderliggende technologie en architectuur.

"Ons doel is oplossingen aan te bieden ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen