Beter Bestuurlijk Beleid belangrijke stap vernieuwingsproces Vlaande..

Datum nieuwsfeit: 23-04-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Vlaamse overheid

De Vlaamse regering keurde de nota over de globale consolidatie over Beter Bestuurlijk Beleid (BBB) goed onder voorwaarde van technisch nazicht. De nota vervolledigt, harmoniseert en consolideert tientallen eerdere beslissingen in verband met het toekomstige organisatiemodel van de Vlaamse overheid.

Met BBB bereidt de Vlaamse regering zich voor op de uitdagingen waar de Vlaamse overheid in de 21ste eeuw mee geconfronteerd zal worden. Doelstellingen zijn onder andere: soepel kunnen inspelen op nieuwe maatschappelijke tendensen, klantgericht optreden, de dienstverlening steeds effectiever en efficiënter uitbouwen en een overzichtelijker en slagvaar- diger overheidsadministratie realiseren.

De taken en bevoegdheden van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen