Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Nieuwe PredictiveMarketing 2.0 applicatie

Datum nieuwsfeit: 26-04-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


Persbericht

26 april 2004
Nieuwe PredictiveMarketing 2.0 applicatie

SPSS

25 tot 50% meer rendement op marketingcampagnes met nieuwe PredictiveMarketing 2.0 applicatie

~ DataDistilleries technologie geïntegreerd in SPSS¹ nieuwste predictive analytics oplossing ~

SPSS, leverancier van predictive analytics oplossingen, introduceert PredictiveMarketing 2.0, een oplossing voor het optimaliseren en uitvoeren van marketingcampagnes. PredictiveMarketing 2.0 is het eerste SPSS product dat gebaseerd is op de technologie van DataDistilleries, dat in november vorig jaar door SPSS is overgenomen.

PredictiveMarketing 2.0 maakt gebruik van geavanceerde analyses om de winstgevendheid van campagnes te verhogen. De ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie