Ava Athlon eens met corporate governance beleid

Datum nieuwsfeit: 26-04-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

AVA ATHLON EENS MET CORPORATE GOVERNANCE BELEID

Hoofddorp, 26 april 2004

In de vrijdag jl. gehouden Algemene Vergadering van Aandeelhouders van Athlon Holding (autoleasing en autoschadeherstel) ontmoette het corporate governance beleid van de onderneming geen bezwaren van het overgrote deel van de aanwezige aandeelhouders. Athlon onderschrijft de code Tabaksblat vrijwel geheel. Met betrekking tot het tempo van implementatie wordt, een voorbehoud gemaakt. Dit geldt in het bijzonder ter zake van de integratie van het risicobeheersings- en controle systeem en de invoering van diverse interne regelingen. Afronding wordt in 2005 voorzien.

De vergadering keurde ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen