Salesforce.com introduceert Spring 04

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

26 april 2004

Salesforce.com introduceert Spring ¹04 ­ OEs werelds meest schaalbare CRM-oplossing ~ nieuwe mogelijkheden stellen 9.500 klanten in staat CRM uit te breiden met nieuwe on demand applicaties ~

Salesforce.com, wereldwijd marktleider in on demand customer relationship management (CRM), kondigt salesforce.com Spring ¹04 aan. De oplossing is per direct beschikbaar voor 9.500 klanten en 140.000 abonnees wereldwijd. De nieuwste editie van salesforce.com¹s succesvolle CRM-dienst biedt Custom Tabs. Dit zijn nieuwe applicatiemodules die gebruikers de gelegenheid geven hun CRM-applicatie aan te passen aan hun wensen.

Gebruikers kunnen on demand ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen