Persconferentie jaarcijfers Martinair 2003

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Persconferentie jaarcijfers Martinair 2003

Martinair presenteert op dinsdag 27 april 2004 in Hilton Amsterdam Airport Schiphol de jaarcijfers 2003 aan de pers. De aanvang van deze persconferentie is 11.00 uur. Namens de directie van Martinair zijn President Directeur Arie Verberk en Financieel Directeur Rob de Fluiter Balledux aanwezig.

Hierbij nodigen wij u uit voor deze bijeenkomst. Gaarne vernemen we uiterlijk vrijdag 23 april a.s. of u daadwerkelijk aanwezig bent. U kunt zich aanmelden via onderstaand antwoordformulier. Graag uw reactie naar monique.korsman@nl.martinair.com. Wilt u zo vriendelijk zijn te vermelden of u wel/niet met de auto komt?

...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen