Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Uitreiking Nationale Contact Center Awards 2004

Datum nieuwsfeit: 27-04-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


Persbericht 26 april 2004

Klantcontact wordt steeds belangrijker.

Klant contact centers spelen een steeds dominantere rol in het bedrijfsproces. Veel klanten zien het klant contact center dan ook als het visitekaartje van een bedrijf. De medewerkers zijn immers het eerste contactpunt voor nieuwe en bestaande klanten. Nederland kent al 1300 van zulke centers, die werkgelegenheid geven aan 180.000 medewerkers. Zeventig procent van het budget in contact centers wordt benut voor personeelskosten. Dinsdagavond 27 april worden de beste contact centers beloond met gouden, zilveren en bronzen Nationale Contact Center Awards.

Dinsdagavond 27 april verzamelen 650 ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie