Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Eerste Tween Award voor populairste merk uitgereikt aan Nike

Datum nieuwsfeit: 27-04-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Eerste Tween Award voor populairste merk uitgereikt aan Nike

20% van alle tweens kiest Nike als favoriete merk, Cool Cat verrassend tweede

Naarden, 27 april 2004. Onder kinderen in de leeftijd 9-15 jaar is Nike het populairste merk. Dit bleek uit in een grootschalig onderzoek op Kaboem, de interactieve website voor tweens. In totaal deden meer dan 3516 respondenten tussen de 9 en 15 jaar mee aan het onderzoek. De uiteindelijke top 3 van favoriete merken uit dit onderzoek ziet er als volgt uit:

Nike - 20%
Cool Cat - ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie