Kamervragen over brief belastingdienst Australië en het in gevaar ko..

Datum nieuwsfeit: 27-04-2004
Bron: Partij van de Arbeid
Partij van de Arbeid

Den Haag, 27 april 2004

Kamervragen van de leden Depla, Bussemaker en Verbeet (PvdA) aan de staatssecretaris van Financiën en de staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid

over brief belastingdienst Australië en het in gevaar komen van de fiscale vrijstelling van pensioenfondsen in de VS en Australië

* Bent u op de hoogte van de brief, over belastingvrijstelling (bronbelasting op dividend en interest), die de Australische belastingdienst aan het ABP heeft gestuurd? * Heeft de Stichting Pensioenfonds ABP de Directeur-Generaal Fiscale Zaken van het ministerie van Financiën verzocht om schriftelijk te ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen