Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Vergelijkende reclame gezondheidstijdschriften

Datum nieuwsfeit: 28-04-2004
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Vergelijkende reclame gezondheidstijdschriften

Uitgeverij Mix Media heeft gekozen voor vergelijkende reclame om haar titels BETER en GezondheidNieuws onder de aandacht te brengen. In een campagne worden de HOI-oplagen van de vier in Nederland verschijnende gezondheidstitels met elkaar vergeleken. BETER en GezondheidNieuws voeren de ranglijst aan, gevolgd door respectievelijk Santé (Quote Media) en Top Santé (Sanoma).

De campagne is primair gericht op adverteerders en mediaplanners. 'Het publiek weet ons wel te vinden,' vertelt Mix Media-hoofdredacteur Stan van Eck, 'dat laten de HOI-cijfers ook duidelijk zien. Ook een groeiend aantal adverteerders schakelt onze titels in. ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie